2015. február 6., péntek

Visszavonultam



Egy betegség margójára



 Néhány napja nem jelentkeztem, mert pihenőre kényszerültünk.

Dalmus fülgyulladást kapott, emiatt eltiltották az ovitól.

Minden nap közelharcot vívtam vele, hogy a gyógyszereit bevegye.

A hiszti rohamok állandósultak, a láz miatt nyűgös volt és az amúgy nyughatatlan gyermekem magától ment csendes pihenőre délutánonként.

Ki kellett használnom az időt és saját megnyugtatásomra alkotni kezdtem.

A hűtőn szaporodni kezdő borosüveget átöltöztettem.

Hozzávalók:

Borosüveg
Ragasztó
Fonal (vastagabb fonallal szaporább)

Elkészítés:

1. Vízbe áztattam az üveget, hogy a címkét maradéktalanul le tudjam szedni róla.
2. Hagytam megszáradni.
3. Az üveget kb 5 cm-en bekentem ragasztóval és lassan, szorosan,fentről lefelé haladva tekertem a fonalat az üvegre.
4. Ezt folytattam az üveg aljáig.

Mindez szép és jó, de olyan snassznak tűnt egy fonallal betekert borosüveg.

Mire is használhatnám?

Legyen váza funkciója,de nincs itthon virág .

Magától értetődött,hogy virágot kell gyártani.

Miből ?

  • Papírból

Hozzávalók:

Drót a szárnak
Papír ( én egy verseskötetet áldoztam fel, Kántor Zsoltot ezúton is megkövetem)
Ragasztó
Olló

Elkészítés : az elkészítés menetét innen tudod megnézni.

Még midig volt egy üres vázám,viszont más technikát is ki akartam próbálni.

Kutattam a lakásban, hogy mit is lehetne felhasználni és rábukkantam két pár, lyukas harisnyára.

És megszülettek a selyem virágaim.

Hozzávalók:

harisnya
olló
drót
feles pohár(szirmok formálásához)
cérna
zöld selyemszalag vagy fonal a szárhoz

Az elkészítés menetét innen néztem meg.











Mindegyik technika könnyen elsajátítható és egyáltalán nem költséges, megvalósításukhoz kb1 óra szükséges.

Azóta mindkét váza mutatós dísze a polcnak és Dalmus is nagyon imádja őket.

Nem utolsó sorban kiállják egy 4 éves okozta megpróbáltatásokat.

Alkotásra fel!








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése